top of page

SatıSın Bilimi Var mı?

Evet var.

 

 

Tüm iÅŸletmeler kendilerini var etmek için asgari 2 ÅŸeye ihtiyaç duyarlar:

1-Ürün/Hizmet

2-MüÅŸteri/Pazar

Tüm mesele bu iki ana öÄŸeyi birbiriyle etkin buluÅŸturmaktır.

Bu etkin buluÅŸturma organizasyonun ciddi önemli ayaklarından biri de Satıştır. Finansın, muhasebenin, ya da teknik üretim süreçlerinin netleÅŸmiÅŸ akışları, matematikleri, formülleri vardır.

 

Peki Ya Satışın bir Formülü Var mıdır?

 

Evet vardır. 14 yılı aÅŸkın tecrübemizle, dünya literatürüne geçmiÅŸ kaynaklarla, yüzlerce firmada ve sektörde denenmiÅŸ kanıtlanmış metotlarla satışın da bir bilimi olduÄŸu öne sürülmektedir ve biz firma olarak bu savın arkasında duruyoruz. 

 

Satış gibi stratejik bir alanda aÅŸağıdak iÅŸlerin hiçbirinin ÅŸansa veya gidiÅŸatına bırakılmaması gerektiÄŸini düÅŸünüyor ve danışmanlık veriyoruz:

 

  1. Pazar Analizi (SAVE Modeli)

  2. Ürün/Pazar Matrisi

  3. Rekabet Analizi (SWOT)

  4. Satış Stratejisi Oluşturma

  5. Satış Ekibinin OluÅŸturulması (Ä°ç ve Saha)

  6. Satış Ekibinin Eğitilmesi (14 Adım Modeli)

  7. Satış Ekibi Karakter Analizi, Satışçı Tipi Analizi

  8. Satış Aktivetelerinin Planlanması ve Etkinleştirilmesi (Soğuk Arama, Fırsat Yaratma, Satış Ziyaretleri, Teklif, Takip, Sipariş, Satış Sonrası)

  9. DeÄŸerlendirme ve Ödüllendirme Sistemi OluÅŸturulması 

  10. MüÅŸteri Sadakati OluÅŸturma (Pareto)

  11. MarkalaÅŸma

 

Siz de bu konularda desteÄŸe ihtiyaç duyuyorsanız bizimle irtibata geçin, Sizi de iÅŸini ÅŸansa bırakmayan müÅŸterilerimiz arasına dahil edelim.

 

 

 

Satış EÄŸitimi ile de baÅŸlayabilirsiniz. 

1. B2B Satışta Etkinlik Teknikleri Eğitimi

Süre: 2 Gün

 

Ticari işletmeler arasında (B2B) yapılan satış faaliyeti kitlesel satışa nazaran çok ciddi farklı karakteristikler göstermektedir. Eğitim, hem birden fazla karar vericiye yapılan hem de teknik ikna süreçlerini de barındıran bu incelikli satış alanında etkin olmak için dünyanın önce gelen firmalarında denenerek ortaya çıkarılmış 7 ana periyottaki 14 teknik adımı aktarmayı amaçlamaktadır.

2. "Müşterinin Takımına Girmek" Eğitimi

Süre: 2 Gün

 

Satış yapmak sadece ürettiğiniz bir ürünü potansiyel müşterilerinizle buluşturmaktan çok daha karmaşık bir süreç haline geldi günümüz rekabet koşullarında ve değişim hızında. Eğer müşteriye problem çıkartan, müşterinin parasını isteyen bir satıcıysanız telefonlarınıza cevap verilmeyecek, randevularınız bir türlü gerçekleş(e)meyecek. Ama eğer müşterinizin takımındaysanız, bırakın satış yapmayı stratejik kararları dahi size danışmaya başlayacaklar. Eğitim müşterinin takımına girme metodolojisini örneklerle anlatmaktadır.

bottom of page